Wednesday, December 12, 2012

Exam Time. Leave me alone please!

~Pi Main Jauh2! Aku Nak wat Latihan Exam Yang Bertimbun Nie~
~So Exam Nanti Aku Tak Pening~



Haiisshhh. Banyakla plak kne buat minggu ni adeh. Nak je ak balik rumah Bukak fesbuk sampai kepala aku berdebuk la kan, or bukak PS2 tercinta aku smpai pagi. Xde Exam xde kerja lain. Hahahaha. Best2. Takpe nanti pas exam cuti sebulan ak nk terperap je kat rumah layan kepala tidoq. Hohoho. So thats it! Better siapkan semua latihan as soon as possible. Kalau tangguh, memang tak tenteram hati dan jiwa aku nie. Bak kata Papayop (Encik najib a.k.a Ayah Balqis) JIWA KACAU.Mane tak nyer, Rohana pon aku leyh terlupa sebab latihan yang bertimbun nie. Hish! So, ape yang aku perlu buat skarank, siapkan semua benda2  nie~ Hiyark!









Dan selamat berjaya jugak pada yang dah exam, tengah exam dan jugak akan exam kelak. Semoga berjaya. Jangan lupe tulis nama dan jugak nombor matrik ye. Hahahaahaha!


P/S:Aku suke subjek yg membaca dan menghafal. Aku x suke sangat2 subjek yg practical or calculation atau senang citer,Hands-on ( Minds-on). Arggghhh!!!
P/S: Takde ke subjek dota dalam exam? Kalau adew memang kompem2 GPA aku 4.0 ,AHAHAHAAHAHA. Abistu, nape aku dulu sebok2 belajar DOTA eyh?

No comments:

Post a Comment

Keep It Straight. Live your Life~

I am Who I am Adat bekerja dekat tempat orang, kene sentiasa bekalkan kepala dengan mindset ni "Kesabaran", hahahaha. Ha...