Tuesday, February 1, 2011

Artis pujaan?? or Lelaki Idaman ??

JUSTIN BIEBER TRILOGY


Ha,habis cerita tentang Fenomena Korea tue skank nie kite tengok plak Fenomena "bibir". Ha?? Ape tue? hahaha,justin bieber laa. adoyai. Yups! By the end of December Justin Bieber menampilkan diri dye dengan lagu "Baby" . Aku pon suke. Best kot lagu dye. But sumting happen . Apabila kita jadi peminat mestilah tengok ape dye salu buat kan.. and this is what i got.





Yeah,meloncat sane sini and meludah merata-rata. Eeeeuuuww!! Please laa. Dah la tue,Spek mata besar same cam Cyra(Syaheera Harun). Gentleman don't do that. But this is true. Kebanyakan pelajar2 tingkatan 1-3 kat sekolah Menengah,sumenye suke kan Justin Bieber. Kitew x menghalang but please,not this artist. See his face! Dengan Bangga nye meludah. Siap tunjuk jari lagi arah air liur die kua. OMG!

And nie lagi satu Maklumat. Korunk taw x album Justin Bieber yg baru cover dye cmner. Sure korunk x caye nyer. hahahahaa,lawak2. Sekali Imbas macam perempuan lawa,2-3 kali imbas, nasik kat dalam mulut terhambur keluar. Seyesly. Look at this pictures ;

OMG! kan3! Kalau girls tulen aku pon terpikat. But its not. Nie lah Justin Bieber.. Oi Farid.. Cube Koe tengok tol2. Btol kan? Zzzz. Ape nk jadi laaa. Dah la tue. Pink some more. Geli2.. hahaha, Adik aku Shahrizan pakai Pink pon aku da geli ini plak Bieber. Sebenarnye Pink nie kene certain2 girls jew. Yups! Baru lawa. Kalau Bieber nie maybe purple kene la kot. Tapi watpe nk bincang sal fav colour dye kan.

Dalam banyak2 gambar,satu nie jew gambar yg aku suke. Baru lah Macho! Yeah! Macam lelaki sejati kot. Sekali tengok sure korunk terpikat.
Amacam.. ok x? Haa,kan aku da cakap tadi. Sure terpikat nye ok lah xmo cakap panjang2,korunk yg peminat2 fanatik dye pon sure meluat kan tengok blog nie. so watpe la nk citer panjang2 kan. Hhahaha,muhasabah la artis ni eyh. Ape kate korunk sokong Ana Raffali kew,or Mawi kew, xpon Akim AF. Akim AF dah la Ensem,sore pon nice. Well, tue jewla aku nk merapu. So,Have a nice day =)

-XOXO-

2 comments:

  1. Cikgu..cikgu...xbaek ltak gmbr Bieber....pkai baju..pompaun...
    Saya nie BIGGEST FAN DIE TAU...x caya ...tngk ah blog saya....die mesti ader..

    ReplyDelete
  2. hahahaa.. tue cover album die yg btol laa..

    ReplyDelete

Keep It Straight. Live your Life~

I am Who I am Adat bekerja dekat tempat orang, kene sentiasa bekalkan kepala dengan mindset ni "Kesabaran", hahahaha. Ha...