Monday, April 25, 2011

Adew Paedah Ke Belajar Merempit Nie?! Cecite Cecite


MEREMPIT?! OWH PLEASE~


Yang nie aku nk shared sikit dengan pembaca. Merempit! Satu perkataan yang bisa didengari oleh sume rakyat jelata Malaysia. Ape tue? Well,merempit nie dalam istilah lain ialah membawa motor dengan keadaan yg luar Tabii or short form nye, "Unbelieveble". Aku pon tataw sangat pasal merempit nie,but 1 thing 4 sure.. xderk paedah langsung malah bawak BALA and MALAPETAKA adewla.

Mesti korunk tertanye-tanye asal aku nak wat entri pasal nie lak nie? Sebab tadi adew Mat Rempit (Xderk akal, kurang bijak, dan Terencat Pemikiran) hampir nak langgar aku kat depan TESCO. Nak mati awal apew? Aku belum berkahwin la wei.. Kank merana jodoh aku menunggu aku x datang meminang. Kot ye pon nak merempit, xyah la nak membahayakan Nyawa. Nyawa aku plak tue. Kalau nyawa koe aku x kesah. Buat la ape yg koe nak.

Pukul 5.30-6.00 Petang

Seorang makhluk tuhan bernama Shahzwi membawa motor keluar dari tempat parking (Tesco) menuju ke Petronas untuk mengisi minyak. Ketika hendak keluar simpang secara tetiba adew makhluk b*d*h tetiba buat pacak lalu depan. Makhluk tuhan yg bernama Shahzwi nie sayang nyawa so die biarkan lah makhluk b*d*h nie lalu dahulu,tah macam mane tetibe plak motor tue x dapat kawal membelok ke makhluk tuhan bernama shahzwi nie. Nasib baik la makhluk tersebut pandai mengelak (sebab asyik tengok cerita Kung-Fu kot) dan refleksi yg cepat untuk menarik motor ke belakang. Dak rempit or a.k.a  b*d*h nie plak jatuh tersembam. Agak nye,kalau aku x elak mau dengan aku2 sekali motor die tarik. Ops,kantoi plak aku. HAhaahaha.

~Makhluk Tuhan Yang Masih Hidup (Luck)~

No comments:

Post a Comment

Keep It Straight. Live your Life~

I am Who I am Adat bekerja dekat tempat orang, kene sentiasa bekalkan kepala dengan mindset ni "Kesabaran", hahahaha. Ha...