Monday, April 25, 2011

My FLYFF Achieved Level 84 In 1 Week!


Waaa.. Game FLYFF -FLY FOR FUN . My favourite game untuk masa ini. DOTA? Nayh,bosan suda.. maka jom berkenalan dengan game FLYFF~ weee
Ok Game nie starting2 jew die sebagai Newbie( Vagrant). Nothing special about this job. Membosankan adewla. Tapi.. Haa,adew tapi. Biler dah naik level 15 jew. Tadaa! Korunk2 sume boleyh tukar job. Untuk Lvl 15 adew 4 Job Change . Iaitu sama adew nak Jadi (Mercenary=Gune Pedang dan Kapak), (Assist=Gune Penumbuk Besi dan Tongkat), (Acrobat=Yo-Yo dan Pemanah), dan Akhir Sekali (Magician= Gune Tongkat Sakti dan Kayu Sakti). Since aku nie pengganas kan,suke menyerang,so aku amik character MERCENARY. Sebenar nye,mercenary xderk la kuat mane,and antara pekerjaan yg paling lemah. Tapi,aku bukan pikir pasal lemah atau kuat. Aku pikir pasal masa hadapan character aku ni. Yeah! In the future,apabila level Mercenary aku tinggi,aku leyh change Job jadi Blade. The strongest Melee Character ever. hahahaa.. Ha,Supaya korunk x keliru,meyh aku kasi sedikit gambar tentang Job Advancement.

Selepas 1 minggu bermandi peluh dan hanya makan Maggi di hadapan PC,akhirnya MERCENARY aku berjaya menjadi BLADE.. Hehehe,aku x suke knight,nyawa jew banyak,nak pukul orang lemah je. Booo~ Magic? Not my type..
Haaaa,nak tengok tak macam mane rupe BLADE aku? Here we goes . . .
Heheheh,kecik2 cili padi.. Bukan setakat kecik jew. Perbezaan Level antara My BLADE(84) dengan KERN (Monster lvl 100+) pon jaoh beza sekali. Tapi itu x menghalang Kekuatan BLADE untuk meyerang,hiyark! Thanks to SKYLORD and my brothers yg tolong. Hahaha,wat mase nie aims aku dah berubah. Dulu nak Naik level cepat. Skank nie nak kalahkan Bos yg "UNDEFEATABLE". Yups,belum pernah dikalahkan lagi. Haaaa,punye la ramai yg main games nie (700 Million-Patot la kengkadang komputer lag),sorunk pon belum kalahkan GOD OF DEATH . hahaha,lemah tol la dorunk nie. Nak kene aku ajar jugak.. sigh*

Camner la agaknye kan muke GOD OF DEATH tue.. ensem kew? Hahaha, x ensem langsung. Tengok pon da taw,xderk muke langsung macam Ancient God Of Death. Lemah.
Urm,. Wat mase nie xleyh lawan agi.. Sebab Ranking aku x sampai agi ranking Master Lvl 120. Tapi dalam masa terdekat nie (4-5 hari) im gonna be A Master and become Slayer at Lvl 120. When that times happen, Its time to Smash that things into Ashes. Owh Hell Yeah. Sekian Sajew la Berita Tergempar Untuk hari ni yew. Terima Kasih kerana sudi nak tengok game Favourite aku nie. Wee~

~FLY FOR FUN~

No comments:

Post a Comment

Keep It Straight. Live your Life~

I am Who I am Adat bekerja dekat tempat orang, kene sentiasa bekalkan kepala dengan mindset ni "Kesabaran", hahahaha. Ha...