Monday, June 13, 2011

Kalau dah subjek Sivik pon dapat markah rendah, mestila "sivik" dorunk pon same kan?


TARAK SIVIK PUNYA ORANG !

Assalamualaikum dan salam mukadimah pembaca2. Hehehe,today, aku nak citer sikit pasal salah satu subjek yg aku ajar. To be precise aku xderk la hebat sangat nak ajar subjek nie,maybe sebab sivik aku baik kowt. Entah la. hahahaha (Perasan seorang diri ditambah dengan hidung kembang yg penuh bangga). Alkisah,dapat plak kelas yg kononnye bertaraf tinggi Al Nama 2KRK1. Yekew? So far, boleh la.. cume adew yg tahap "Tarak sivik punye orang". Bukan aku yg cakap erk. Nie anak murid kelas tue gakz yg merasakan diri die punye sivik tinggi bak langit bernama Khairunnisa Aimi. HAHHAHAHAHA, gilew apew? asenye markah tade la tinggi sngt.

Asal aku cakap cmtu? Yewla, ade cikgu cakap, boleh nampak beza antara pelajar nakal dengan pelajar yang kurang nakal. Berdasarkan ujian P.Sivik pon boleh taw. And, it is true! Walaupun ade dak2 cakap "Cikgu, tue exam jew cikgu,padahal kitorunk baik" . Hampeh .. Samo jew aku tengok. Kojo x ponah nak anto. Sabo jewla.

And bawah nie adalah selitan komik 2KRK1 yang bertajuk "TARAK SIVIK PUNYE ORANG". Hehehe,enjoy!


(Markah Pendidikan Sivik 2KRK1 =CLICK THE PICTURES FOR LARGER IMAGE)





No comments:

Post a Comment

Keep It Straight. Live your Life~

I am Who I am Adat bekerja dekat tempat orang, kene sentiasa bekalkan kepala dengan mindset ni "Kesabaran", hahahaha. Ha...