Monday, June 13, 2011

Membangkitkan aura Blok kembali!

MAAF SEBAB TAK UPDATE BLOG YE! HEHEH,SIBUK DENGAN DUNIA PERCINTAAN <3


Haaa,ape dunia percintaan tue? Well, not much to say, hahaha,hanye Ahmad Danial yg tahu. Ngee~ Ngengade plak. Ha,sepanjang aku x update nie, macam2 berlaku.. 1stly, sepupu aku Khairul Najmuddin masuk AF 9. Yeah~ Aku x dapat masuk,cousin dapat pon kire ok laa.. tapi die smpi peringkat separuh akhir jew.. 1 more step before final die terkeluar. So sad. Ape boleh buat, Xderk rezeki ye dak..

1 more think is skarank nie aku masih lagi bekerja sebagai cikgu kat SMKBTK. part time before masuk universiti. Alang2 aku nak jadi lecturer, baik amik pengalaman mengajar dulu. HAaaaa. Masuk nie, kali ke-2 aku dapat tawaran kerja kat sekolah nie. Agak susah jugak la but not bad. Sometimes fun.

So, ape lagi.. Esok hari sekolah semula. Jom Masuk Sekolah! Weeee Haaaa~

No comments:

Post a Comment

Keep It Straight. Live your Life~

I am Who I am Adat bekerja dekat tempat orang, kene sentiasa bekalkan kepala dengan mindset ni "Kesabaran", hahahaha. Ha...