Thursday, July 21, 2011

Bercuti ke P.Dickson! Cuti2 Form 6

AKTIVITI KEMASYARAKATAN+HOLLIDAY!



ahhh.. lame aku x citer ape aku wat sekarank nie kan. Hehehe,saje aku xnak share sebab kalau aku cakap nanti ade orang putar belitkan (aku pon pandai putar belit). Sepanjang aku tanam anggur kat umah nie, korunk ingt aku goyang kaki jew ke? Podah chit. Aku carik duit gakz, tapi gune care susah.. Huhuhu, kerja sementara kat 7 Eleven shift malam, and Menari.. Whoa! Menari ? Pandai ke aku menari?

Biler dh dapat duit mesti nk berbelanja kan, tah macam mane time Cikgu zetty post kan kat wall cakap " Shahzwi nk ikut ke PD x? " . Waaaaa, invitation ke P.Dickson some more. Tambah lak bersama dngn adik2 form 6 nie. Peh, bertambah semangat la kan. Hehehe (masalah kurang kawan  xD ).

so 16/Julai kami rombongan form 6 (termasuk aku ex form 6) bergerak ke P.D membawa satu hajat. KITA ENJOY!

Gambar sebelum bertolak. Menunggu aku yg lewat bangun and Iqbal yg beli Nasi Lemak. Ahahahaha, sengal nyer budak. Dah la beli kerang untuk sorunk! Lu tunggu aaa boboy!


Muka2 guru pengiring! Heheheh, ceria jew kan. 1st time aku tengok cikgu zetty wat tangan peace.Photobucket



Aktiviti pertama sekali! Aktiviti kemasyarakatan. Semua pelajar form 6 bersama-sama guru mengutip sampah di sepanjang jalan, tepi pantai and tempat2 yg sepatutnya. Best ooooooo... Hanye pelajar form 6 jew yg tawu perkara yg sebenar., HAHAHAHAHAHPhotobucket



Aku suke pictures nie! Macam satu family kowt . Gambar nie diambil selepas 45 minit mencarik sampah yg seolah-olah menghilangkan diri . Koe jaga koe sampah!Photobucket


Phew* Sampai pon kat Hotel. Tiara Beach Resort. While cikgu Maznah ngh kire2 pelajar and register, aku lak pi snapshot.. Hohohoho, bagus sngt la tue kan? Aku and hantu snap. Pantang nmpk kamera, hati pon bergelora nak bergambar.





Nielah aktiviti kitorunk waktu malam. Aku ingtkan aku dtg sbgi tetamu and bukan form 6 aku x kena wat persembahan nie. Sekali kene panggil daaa. Hahaha, dh la tue.. Kene, nyanyi plak. Hell. Kalau seminggu soh aku practices xpew gakz. Nie tros2 soh nyanyi. Korunk ase2 la kan, kalau perut korunk dah disumbat dngn 70+ kerang, 20+Sotong, 1 ayam, ikan bakar (pari), and air sejuk,. macam mane asenye korunk nak nyanyi? Mesti tahap suara korunk at the peak kan? Dah la Lirik pon aku lupe. Total annihilation. Nasib persembahan yg laen sume nyer best. Ade gakz la yg kelakar.. Ahahaha,persembahan 8 juta punye!



On da way nak balik ke rumah k! Well actually, ade lagi satu tempat lagi nk pergi b4 balik ke rumah, Teluk Kemang (tempat kitorunk kutip sampah semalam). But kali nie untuk tujuan laen plak. Nak shopping meyh. Budak perempuan, aku pon x paham. Aku xderk bende laen nk buat dah. Amek gambar jewla or rehat2 tepi pantai tue. nyaman jugakkan?Photobucket



Geng or should i kawan lepak. hehehehe,kitorunk tulis nama KAMA , nama budak paling ceria a.k.a terencat sikit. Ahahaha, kalau die adew mesti lagi best.. urm,bagi aku jewla kan.. orang laen bese jew. Hohohohoho

Tue lah die sinopsis novel 2 hari di Port Dickson karya Shahzwi Shahrul, sasterawan negara. LOL!. Overall, from 10, aku kasi 8.Memang best aktiviti die and aktiviti santai. The best part is the Hotel Water Park. Damn! Maen sampai muntah2. Hope, adewla lagi lawatan cmnie, tapi wat lah kat tempat laen plak. Kat Tioman kew,Langkawi kew, x pon an. Aku cadangkan Ladang Glengorie! Terbaik dari ladang!

No comments:

Post a Comment

Keep It Straight. Live your Life~

I am Who I am Adat bekerja dekat tempat orang, kene sentiasa bekalkan kepala dengan mindset ni "Kesabaran", hahahaha. Ha...