Monday, July 18, 2011

Im Going To Sabah!

FURTHER STUDY


Selepas 7 bulan menanti. Selepas 7 bulan aku melalak,meraung,merentap, berkemban (agak2 la kan),keluar gakz result UPU.. Tapi.. Result die terpesong 99% dari jangkaan aku. Harapan yg menggunung untuk masuk ke UPSI untuk mengejar cita-cita menjadi seorang Pensyarah yakni Lecturer hancur .Sebab apew? Cube tengok results aku kat atas tue. KERAJAAN antar ke Sabah meyh. Mak aih, x sangka plak aku leyh dapat Sabah.

And yang paling aku x sangka aku dapat kursus subjek yang agak gerun untuk aku dengar PERNIAGAAN ANTARABANGSA (International Business). Dh la time STPM dulu aku salu tido time PP (Pengajian Perniagaan). Haish.. Tapi xpew, walaupun susah, aku akan cube untuk dapatkan segulung Ijazah untuk course nie. Sebab dulu pon aku ade gakz bercita-cita nak jadi business man.


Asenye,aku mesti ikut suratan takdir yg telah ditetapkan. Life must be go on. Hidup di perantauan orang mesti seronok. Lagipon Kamariah pon adew kat sane. Ahahahaha, bertambah semangat aku nak belajar. Joker a.k.a Gnome , always make me laugh with her stupid joke. Haa, kpd sesape yg kenal aku, dijemput dtg la ke rumah Raya ke-3 taw! Nak jumpa korunk sebelum berlepas. So,wish me safe on my journey k!


~Perantau~  Photobucket

No comments:

Post a Comment

Keep It Straight. Live your Life~

I am Who I am Adat bekerja dekat tempat orang, kene sentiasa bekalkan kepala dengan mindset ni "Kesabaran", hahahaha. Ha...